بالفيديو راندا البحيري ترسل رسالة دعم الى شيرين عبد الوهاب وتبكي عليها

بالفيديو راندا البحيري ترسل رسالة دعم الى شيرين عبد الوهاب وتبكي عليها، راندا البحيري من الأسماء التي تصدرت التريند بعد ان قامت بنشر مقطع فيديو على الفيس بوك، وهي تبكي على ما حصل بالفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب التي تتعرض لازمة قوية للغاية بعد ان ثبت تعاطيها للمخدرات، وتعتبر راندا البحيري من افضل الممثلات في جمهورية مصر العربية على الاطلاق.

راندا البحيري ترسل رسالة دعم الى شيرين عبد الوهاب

ظهرت الفنانة المصرية راندا البحيري وهي تبكي على الهواء مباشرة نتيجة الحالة الصعبة، التي تمر بها مواطنتها المصرية شيرين عبد الوهاب وتحدث راندا عن مدى حبها لشيرين، من خلال مقطع فيديو قامت بنشره على صفحتها على الفيس بوك.

راندا البحيري ترسل رسالة دعم الى شيرين عبد الوهاب
راندا البحيري ترسل رسالة دعم الى شيرين عبد الوهاب

وقالت الفنانة المصرية الشهيرة راندا البحيري” :بتمنى تكوني دلوقتي كويسة، وأنا متعلقة بشيرين أوي، وأول مرة زعلت من شيرين أوي لما عرفت انها هتعتزل الفن قبل كدة، ووقتها كنت حزينة ومخنوقة بشكل كبير، وحسيت إن قرار اعتزالها مش ملكها، وده حق مش حقك، يعني شيرين بتاعت المصريين، يعني احنا هنتمنع نسمع صوت شيرين تاني، وفضلت أقول يا رب الكلام ده ميطلعش صح، ولو اعتزلت هتمنالها كل توفيق”.

وتابعت راندا: “قرار اعتزالها قبل كدة ضايقني جدا، وتعبني، وكنت مضايقة اننا مش هنستمتع بشيرين كمطربة تاني”.

واستطردت: “بتمنى انك تكوني عارفة غلاوتك ومقدارك عند ناس كتير جدا كبير. والواضح انك مش عارفة كده خالص، لأنك لو عارفة المشكلة هتخلص. والواحد دايما محتاج دافع عشان يعيش عشانه. ومحتاج حاجة يبقى عايش لها. تجدد شغفه عشان يعيش في الدنيا.. حب الناس والشغل حاجة كبيرة جدا. إنها تخلي الواحد يبقى عايش ويتمسك بالدنيا ويقف قدام أي مرض وأي حاجة لو متأكد ان اللي حوليه بيحبوه. وإن فيه ناس كتير أوي ممكن تتأثر بجد وتزعل على زعله وتتبسط لإنبساطه”.

واكدت الفنانة المصرية: “أنا محبة لشيرين بشكل كبير، وهي صعبانة عليا جدا جدا. ومضايقة عشانها أوي، ومكنتش حابة خالص إنها توصل للمرحلة دي من الوجع، وبدعيلك يا شيرين من قلبي. وبحبك والله أوي”.وأضافت: “هفضل مضايقة عشانك يا شيرين لحد ما تبقي كويسة. وأوعديني وأوعدي جمهورك انك ترجعلنا قوية وكويسة وحلوة، واحنا بنحبك أوي”.

تجدر الإشارة ان النجمة المصرية شيرين عبد الوهاب تمر بأزمة صحية ونفسية كبيرة. حيث تتواجد الان في مشفى الامراض النفسية والادمان من اجل التعافي من الهياج العصبي الذي تمر به.

تابعنا على جوجل نيوز

قم بمتابعة موقعنا على جوجل نيوز للحصول على اخر الاخبار والمشاركات والتحديثات ..

متابعة
زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

Adblocn لو تكرمت قم بإغلاق حاجب الاعلانات